BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 29, 2011

I Wish That You Know It :(




skunk ney, ney la lagu yang selalu aku dengar..
bukannya apa..
just, lirik dya ney ada byk kaitn ngn aku..
sedih gila dengar lirik ney..
aku hrap sngat dya tw apa yg aku rsa..
aku sgt2 cintakn dya..
ok, mood aku dh jiwang..
sapa suwo korg baca :P
xdalah, nak gurau2 spaya aku xnnges..
KONON !
ok, aku xtaw mcm mn nk mula la..
xpa la..
aq malas la nk ceta.. 
kang aq aibkan org plak..
bgs just ckp,
aku nak ko tw yg aq sgt2 sygkn ko lebih dr seorang yg brgelar KAWAN :(
smpai skunk ney..
even, ko dh ada gf..
aq masi bole tggu ko..
cuma, blum tw brpa lma g aq bole tggu ko..
sbb hati mnusia sng trluka ok..
n kdg2 bole give up..
especially, dlam hal bila cnta xkna blas..
just terima semua ney dgn REDHA :')

No comments:

Post a Comment