BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 29, 2011

Inilah ~

saja nak cerita pasal aku.. ya la, dlam blog ney aku jarang cerita pasal aku
sendirikan.. aku cerita pasal orang lain ja banyak.. haha.. aku sayang korang
tue la aku cerita pasal korang sampai lupa cerita pasal aku pulak.. hahaha..
ok, xmasuk akal langsung.. bukannya apa, aku lebih selesa cerita pasal orang
lain dari diri aku sendri.. karang orang aku ney SYOK SENDIRI susah pulak..

marilah aku cerita pasal aku pulak.. hahaha.. ok2, macam orang gila pulak..
lain ja aku rasa.. hahaha.. aku ney manusia gak, ada dua mata, dua telinga
alhmdulillahlah, cukup semua sifat aku Allah bagi.. cuma sikap ja xcukup.. 
hahaha.. insyaAllah nak usahakanlah ney.. slow2 dulu, xboleh nak rushing2
dalam hal ney.. tue ja la ayat aku.. insyaAllah aku nak berubah gak.. aku
harap sangat aku boleh berubah :)

nama penuh aku Nurul Hidayah atau maksud dya cahaya petunjuk :)
tapi, aku lagi suka orang panggil aku dayah or dai.. dai tue bukan 
mtey ye =.= hahaha.. orang suka panggil mati2.. macam nak teranjang pown
ada gak.. nasib kita ayu.. ok, nak muntah jap.. hahahaha.. nama dai tue 
sebenarnya dari something.. hahaha.. malu gila nak kasitaw apa benda tue..
xpayah la korang taw ek.. malu mak jemah :D

aku ney, Alhamdulillah.. masih single.. siapa nak isi borang tue boleh ja..
xtaw malu bebenor ko ney dai.. hahaha.. sebenarnya malas nak kapel..
lepas satu peristiwa tue.. aku bukan xpercaya dengan lelaki cuma kurang
percaya ja.. standard la kan macam tue ? hahaha.. dah la, malas nak ingat
cerita tue.. hahaha.. hidup kita kenalah enjoy.. hohoho.. aku adalah minat
dengan one guy ney.. tapi, dya anggap aku kawan.. so, aku ok ja la.. dya
ingat gak aku walaupown kadang2 dya lupa pasal aku.. hahaha..
bangang, ntah apa aku ngarut ney <3

aku bangga aku ada family ayng memahami aku.. dorang sentiasa support
apa yang aku nak wat.. macam sekarang ney.. insyaallah, aku bakal
pastry chef to be.. hohoho.. ada gak family dorang ney jadi chefkan..
hahaha.. bangga la korang tuekn.. ok2, aku gila over nak mampus.. 
hahaha.. jangan marah mak jemah ok.. and aku syukur sangat,
alhamdulillah, family aku ney cukup bagi makan, pakai dan segalanya 
berkaitan keperluan asas.. sampai dorang xpernah nak suruh aku 
kerja cari duit.. aku pown xtaw kenapa.. dorang xnak bagitaw pown 
kenapa dorang xnak bagi aku kerja.. lantaklah, asal dorang bahagia :D
eventhough, dai selalu degil.. but one thing for sure, i LOVE u so badly :)

pastu, aku bangga gak ada kawan yang selalu ada tyme susah dengan
senang.. dorang ney lah selalu dengar masalah aku.. sebab aku lagi
selesa cerita dengan dorang ney.. dari cerita pasal diri aku sampailah
cerita pasal cintan cintun ney.. hahaha.. sampai kadang2 aku nanges
dengan dorang pasal masalah aku.. dorang sanggup xtido malam sampai
aku ok.. sweetkan dorang ney.. i HEART u guys alot :)
aku akan ingat kenangan kita sampai bila2 :)

sekarang ney, aku belajar kat satu kolej ney.. aku panggil kolej ALONG..
why is the because ? the because is why.. hahaha.. kongkang english ko ney
taw.. hahaha.. ye2, mak jemah taw yang english mak jemah kongkang.. saja
ja cakap macam tue.. hohoho.. ok, aku dah bawa korang p dimensi lain plakkan..
hahaha.. aku belajar kat cosmopoint or klmu la.. sama ja dorang ney.. satu
company gk.. asyik makan duit gak.. tue la bezanya government dengan swasta
ney kan.. hohoho..

aku xtaw apa aku nak cerita dah =.= hahaha.. bangang bin bahlol betul la..



No comments:

Post a Comment