BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 3, 2011

Macam Mana Rasanya ?

jangan plak korang fikir lain bila aku tulis tajuk entry macam tue plak..
saja wat korang suspen ded.. haha
xda la, gurau2 ja.. 
jangan ambil hati, ambil kaki ja ok :D

ok2, back to our topic..
bukannya apa..
aku tiba2 tadi masa otw nak balik rumah lepas p jalan2 tadi..
aku terpikir, best ke jadi ORANG KAYA ?
maksud aku, orang yang betul2 kaya..
orang kaya dari segi semua aspek..
xkira la harta, kasih sayang dan sebagainya..

sebab bukannya apa..
kadang2 aku serius malas dengan orang yang pura2 kaya ney..
ntah apa dorang nak tunjukkan..
konon xnak kalah dengan kawan..
entahlah apa yang dorang dapat tue kan..
xada faedah langsung..

tunjuk2 apa yang dorang ada setakat ney..
sekali bila dah tengah bulan menggaru2 kepala sebab xada duit..
time tue la baik2 dengan kawan..
tolong la fakers ok !

dah xberapa nak kaya tue xpayah la nak beli benda yang korang xmampu sangat..
nanti diri sendiri yang susah pastu, menyusahkan orang lain plak..
xfikir orang lain ada duit ke tak..
serius, kalau nak show off pakailah duit sendiri..
tue baru kau boleh bangga..
tapi, kalau pakai duit someone else, even parents korang..
baiklah korang simpan hasrat dan cita2 korang nak show off tue..

BERHARTA, BERDUIT benda tue semua boleh kena tarik bila2 masa..
macam cerita arwah Rara Zikry..
seriuosly, arwah sangat cantik masa dya sehat..
pastu, dalam satu hari ALLAH rampas semuanya..
pastu, kita hilang semuanya..

(PERINGATAN KERAS UNTUK DIRI SENDIRI GAK)

p/s : xlama berrtambah la berat aku ney.. asyik makan fast food ja.. exercise xpandai.. waaa T.T

No comments:

Post a Comment