BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 3, 2012

Kamu, Kamu dan Kamu

sebenarnya banyak dah idea nak update blog ney. tapi, rasa malas tue 
membuak buak. macam toilet bila kena flush. ehh, ada kaitan ke ? haha
tak tahu la kenapa sekarang ney makin malas. kalau sikit2 tak apa ney 
tahap entah apa dah. semua benda aku malas nak buat. minggu lepas final
boleh lagi aku malas nak study. esok exam, malam tue baru aku nak tengok
nota. korang tak rasa aku gila ke ? jangan kau, aku sendiri mengaku aku
gila. hahaha. ehhh, kan aku dah merepek tue.

sebenarnya aku nak wat entry pasal sorang lelaki ney. tapi, rasa macam
tak patut plak aku buat. ya la, pasal kawan aku pown jarang aku buat.
ney pasal lelaki yang aku kenal tak sampai setahun dah lebih2 plak 
dalam blog aku ney. tapi, aku tetap nak cerita gak. aku nak luahkan
apa yang aku rasa. aku tetap nak tulis benda ney. saya harap awak tak
marahkan saya Ezhar. 



ok, kitorang kenal almost 7 month. ya, baru tahun ney aku kenal dengan 
dya. sangat2 baru. tapi, kadang2 orang yang kita baru kenal lagi paham
kita dari orang yang dah lama kita kenal kan ? tapi, alhamdulillah, semua
 kawan yang aku kenal yang rapat dengan aku. tahu macam mana aku
  ney. even, akuboleh annoying tahap maksima. ayat, tak boleh skema
 lagi ke ? hahaha. *berlagak konon BM power*


masa kitorang baru kenal, serius aku tak sangka dya boleh curi hati aku.
aku pown tak tahu kenapa. betul la kan orang cakap cinta datang
 tanpa di undang.masa tue semua indah belaka. ya la, aku belum
 pernah jumpa lelaki yang macam dya. setiap hantar good morning
 text, good night text. tanya apa kita buat seharian. everything la !
 macam orang couple2 tue. konon ja la. padahal kitorang cuma TTM
ja. bilang kumpulan Ratu tue. hahaha. masa birthday aku tahun ney.
dya orang pertama wish aku. happy tahap gaban, tenuk power rangers
semua pown ada. ehhh, boleh plak macam tue ek ?




to be continued............


No comments:

Post a Comment