BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 4, 2012

Kamu, Kamu dan Kamu

ok, kita sambung cerita kita yang hari tue. saja gedik nak buat 
feel ala ala cerita dalam majalah selalu tue. ada sambungan2. hahaha. 
nampak tidak kegedikan aku dekat situ ? minta maaf sebab gedik. tak
ada niat pown. ehh. ya ke ? hahaha. ok2, kang makin mengarut plak
aku ney. tak boleh bawa merepek. nanti tahap merepek aku kronik. 
susah nak balik jadi normal. hahaha :P

even, kitorang baru kenal serius aku sangat2 happy. yurp, sangat2
happy. benda tue kita tak bole ungkap dengan kata. tapi, korang  
bole nampak dari perbuatan aku. mana taknya, 24 jam dengan phone.
text, text, text dan calling. hahaha. samapai kawan aku naik muak
dah sebab aku dengan phone ja. minta maaf ya kawan2. orang
tengah happy la ney. memang la macam tue. ehh ?

aku ingat lagi lepas sebulan dya tak cari aku dya datang semula
dalam hidup aku. masa tue nak dekat final exam. tiap2 hari sebelum
exam dya akan wish goodluck dekat aku. mesti la aku happy, orang
yang aku sayang tue wish goodluck. siapa tak happy kan ? pastu
dya akan membebel kalau aku tak study. hahaha. dya sangat2 kuat
membebel taw. tapi, aku tetap suka.



haiyyaaa ~ time aku nak tulis entry pasal dya keluar plak lagu
sudah cukup sudah. ok, aku rasa nak menangis ja. lagu ney 
selalu aku dengar kalau aku ingat dya. layan perasaan la katakan.
pastu aku menangis sorang2. ya la, teringatkan orang yang tak
pernah ingat dekat kita. dah2, tue nanti aku cerita lagi.

ok, back to our story. aku habis exam hari jumaat. lepas tue ahad
aku fly pergi KL. aku bagitaw dya. dya cakap dengan aku nanti, 
kalau ada masa kita jumpa ok. ya Allah, ya tuhanku. happynya aku
masa tue hanya Allah ja yang taw. gila kau kalau tak happy ? hahaha
memang tak tido malam aku lepas dya cakap macam tue. suka aku kot!



to be continued...............

No comments:

Post a Comment