BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 16, 2012

Craving

dari semalam aku craving makan makanan. yalah,
xkanlah aku craving makan pintu kot. mcam mna
ko nak kerat kecil2 pastu masak. ok, aku mngarut
lagi kt situ. tpi, kalau mkan pintu xpayah nak
simpan kat dalam freezer. confirmlah xbau. hahaha.
dai, stop it ! =.=

semalam punya semalam. maksudnya lusa lepasla tuekan ?
buat susah ja tulis panjang2. ko mengong sangat apehal ?
dah2, stop it dai. aku teringin sangat nak COKLAT. yurp,
coklat. pastu aku belilah, chocolate chip cookies, chocolate
finger, dan sama waktu dengannya. sekarang ney tinggal
chocolate chip cookies ja. gila ! perut macam tong sampah
betul. semua ko sumbat mak jemah. xke badan ko naik
nanti ? ada aku kesah badan aku naik ? ada gk yg sayang
bha. kununlah. hahaha :P



then, the next daynya pulak. aku craving nak makan benda2
yang pedas2, masin dan sama waktu dengannya. senang
cerita masakan mak akulah. aku teringin nak makan benda
yang mak aku masak. contohnya, sambal sotong, ikan masak
lemak cili api, ayam goreng, punya gila tahap aku nak
melantak ney. ular dengan buaya pown xmacam aku. pandai
gk dorang kontrol makan. aku ney. sumpah ! hampeh.

pastu hari ney aku craving nak makan mee. kalau mee goreng
tue xapalah gak. ney mee yg ada kt muar. gila btul aku ney.
biasalah, tahun lepas xbalik sana sebab ada final. kalau x,
lama dah aku bedal. xadalah craving benda ney sangat.
waaa ~ sapa nak bwa aku pergi sana ? tiket ada. tapi, aku
takut nak naik flight sorang2.



yurp ! aku sgt penakut kalau kena suruh sorang2 ney. gilakan ?
badan ja beso. tpi, penakut nak mmpus. hahaha. ada aku kesah ?
gtuelah aku. apa lagi ko nak suruh aku jalan2 sorang2 kat kk ney.
nauzubillah ~



tgk c beso ney. bdan ja besar. tpi, xbole hrap lgsg !

No comments:

Post a Comment