BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 11, 2012

Please, Please, Back to Normal

sejak dari disember tahun lepas sampailah sekarang.
ada ja masalah aku ney kn ? sabar dai, sabar. setiap
yang berlaku pasti ada hikmahnya. jangan cepat give
up. Allah tidak akan juga hambaNya diluar kemampuan.
aku akan cuba bertahan selagi mampu. tue tanggungjawab
aku sebagai seorang hambaNya. sebab, aku hanya mampu
merancang. Allah yang menentukan segala - galanya. aku
hanya memerlukan kekuatan untuk hadapi semua ney.
aku harap aku boleh. insyaallah.

aku cuba jadi terbaik dalam hidup ko. tapi, aku tengok
ko makin lama makin xhargai aku. aku taw, aku xcantik
macam bekas girlfriend ko dulu. tapi, ko patut tengok
manusia tue berdasarkan dalaman bukannya luaran.
aku dah cuba yang terbaik untuk jadi yang terbaik dalam
hidup ko. aku cuma nak dihargai. itu saja. kenapa ko nak
aku kalau ko xikhlas cintakan aku ? aku just nak lelaki
yang benar2 dan ikhlas cintakan aku. tue saja. mungkin
silap aku juga sebab terlalu awal terima ko. aku boleh
cakap aku kat orang lain yang aku belum ikhlas dengan
ko. tapi, hati aku mungkin kata lain. siapa tahukan ?
cuma aku dengan Allah ja yang taw mcm mn perasaan aku.

aku paling pantang kalau tengok keluarga aku porak
peranda. orang tengok aku macam biasa. tapi, aku
dengan Allah ja tw macam mn perasaan aku ney. aku
xfaham kenapa orang zaman sekarang ney ada ja
yang xpuas hati lepas tue main bomoh ? wei ~
sekarang dunia dah maju. tapi, serius otak korang
gila mundur. macam zaman moyang aku dulu. xada
kemudahan macam sekarang ney. kan lagi bagus
kalau kau terus terang kalau ko xpuas hati. tidak
juga ko dosa. aku pown xwt dosa sbb bencikan ko.
sekarang ney pndai2lah ko tanggung dosa yg ko wt
tue k. jangan ja smpai aku jmpa ko. xaman hidup ko
tue. ok, kt situ aku over gila. xberani pown sebenarnya.
hehehe. tpi, alhmdulillah. sekarang ney my family back
to normal. syukur, alhmdulillah. terima kasih Allah :)

aku juga xsuka bila dah ex tue wt lah cara ex. aku ney
mmg jenis yg xkontek dgn ex. tolonglah faham. aku
dah lupakan kisah kita. tolonglah juga ko lupakan.
kalau xboleh nak lupakn gk. diam2 ja simpan. xpayahlah
nak jumpa2 bagai. past is past. deal with it. siapa yang
tinggalkan siapa dulu ney ? sorry to saylah ye. aku bukan
nak burukan ko. cuma aku malaslah  kalau ko kontek aku
lagi. aku tukar phone no bru ko tw kn. langsung ko xdapat
cari aku lagi. aku dah teruskan hidup aku tanpa ko. so, ko
patut wt bnda yg sama mcam aku wt ney. belajarlah lupakan
aku. mula2 memanglah susah, lama2 xsusah punya tue.
trust me. aku dah melalui situasi tue. dan aku bahagia
dengan hidup aku sekarang. dan aku xperlukan ko dalam
hidup aku lagi. deal ? once it broke, mn ada gam bole kasi
sambung hati manusiakan ? hahaha

aku juga belajar ada kawan yang memahami atau tidak
memahami langsung. aku belajar kawan yang tikam
belakang aku. semua aku belajar sekarang ney. mana
kawan yang perlukan aku dalam hidup dorang atau just
gunakan aku untuk kesenangan dorang. aku belajar
semua tue atas kehendakNya. alhamdulillah, aku bole
hadapinya dengan sabar. insyaallah, thanks Allah.
thanks, kwan2 yg sentiasa sabar dengan perangai
kwan korang yg makin lama mkin gila ney ye.
i really appreciate u guys a lot. aku selalu happy
sebab kamu ada dalam hidup aku. korang sentiasa
ada untuk aku tym aku susah n senang. sayang
korang sgt2. muah :)

so, point aku xadalah apa sangat. aku cuma nak
cerita apa yg aku rasa skrg. aku kadang2 malu
nak bgtaw kwan aku yg aku ada probs. seriously,
aku xtaw kenapa. biarlah dorang baca blog aku ney.
pandailah korang ye. and to my stalker, merangkap
adik aku yang sengal. ko dah taw ko diam2 ja.
xpayah nak bising2. kalau xnak kena lempang.
hahahaha


Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan Dia milikku, tercipta untuk diriku Satukanlah hatinya dengan hatiku Titipkanlah kebahagiaan Ya Allah, ku mohon Apa yang telah Kau takdirkan Ku harap dia adalah yang terbaik buatku Kerana Engkau tahu segala isi hatiku Pelihara daku dari kemurkaanMu

No comments:

Post a Comment