BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 12, 2012

F.R.I.E.N.D.S.H.I.P are F.O.R.E.V.E.R

even semalam aku tido awal. awal la sgtkan ? dalam
pukul 4 gk aku tido. hahahaha. sejak dah cuti neykan,
lambat betul aku tido. aku nak try tido awal. tapi, ada
ja penghalang. kadang2 time aku nak off9 fb ke, apa2
la kan. ada ja yg bawa cerita. jenis aku lagi ney yg kalau
orang dah bwa cerita aku xingat dunia. ok, aku mengarut
kat situ. astafirullahalazim, tidak jugalah sampai macam 
tue sekali. tapi, lebih kuranglah. korang bayangkanlah
sendiri. malas mak jemah nak bgtaw. hahahaha :P

semalam, aku malas nak on chatbox. sebab karang ada
ja yg mngacau. ok, kt situ aku gila bajet hot. tak boleh
blah langsung ko ney dai. apa ko ingt ko hot sangat ke ?
wei ~ mak jemah, xpayah la nk gaduh dgn diri sndri.
ko ney btul ke xney ? hahahaha. ya Allah, aku nak 
cerita pasal bnda lain. bnda lain plak aku cakap ney.
ko apehal dai ? hahahaha.ok, back to normal ye mak
jemah ! janganlah nak mengarut2 ney. wt malu diri 
sendiri ja. ya, memang wt malu. hahaha

ok2, cerita dya mcm ney. aku malas nak online chat
box tue. tapi, kwan aku ney. Nur Ernie Alia bt Azali.
see er, i still remember your name. much love for me
ok ? hehehehe. dya suruh aku temankan dya 
wt assignment. aku pown ok ja la. sementara
menunggu orang korea tue online. siapakah gerangan
orang korea tue ye. let me think. hehehe. kita layan ja
c kawan baik kita. hehehehe. macam2 kami cerita
benda mengarut lagi banyak. well, tuelah kami.
kami kalau dah bergabung, mmg masuk air punya.
bukan masuk angin ya. kalau masuk angin lain jadinya.
hahaha. kami dah kenal lama. dari form 1 yg muka 
sungguh suci tue lagi kami dah knal. sampailah
sekarang dengan muka yang xberapa nak suci dah.
hahahaha.seriously, aku rindu ko sangat2. dh 
setahun kot aku nda jmpa ko. lama tue ok. 

for your information, aku tetap sokong ko walau
apa pown keputusan ko. tue la seorang kawan 
patut wt kn ? asal ko bahagia, sudah cukup wt 
aku bahagia. ingat tue. kadang2, Allah nak uji
kita. ko kena ingat tue. Allah xakan uji hamba 
Dya kalau hamba dya xmampu. memang
kadang2 kita xboleh puaskan hati semua pihak
kan ? biarlah apa orang nak cakap er. dorang
bukan taw apa yg ko lalui. sometimes,
besties ko sendiri xpernah taw. always
think positive ok girl ? setiap yg berlaku ada
hikmahnya. jangan lupa Allah. tue yg
pling penting. walau sesibuk mn pown kita ok.

last but not least, aku sayang ko sgt2. kita dah
macam adik beradik kan ? apa pown masalah
ko, masalah tue masalah  aku juga. xpayah nak
simpan dalam hati. nanti simpan kang meletup
susah kot. hehe. aku sentiasa ada untuk ko er.
if ko nak apa2 ko bole call atau whatapps ja.
jimat juga krdit ko kn ? hehehehe. be strong
ok girl :)



p/s : I LOVE YOU VERY STRONG GIRL ;)



No comments:

Post a Comment