BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 13, 2012

Friends Were Meant to Be

hari tue aku pergi labuan. nak ambil sijil SPM
tue alasan aku dengan parents aku. padahal
aku nak jumpa kawan aku. aku gila2 rindu 
dengan dorang. sweetkan aku ? hahahaha.
xsenonoh. puji diri sendiri. ada ke patut ?
xpatut langsung. apa ko merepek ney dai ?
makin lama makin merepek.

ok2, back to our story. aku pergi labuan
hari tue. aku jalan2 dengan kawan2 ter
sayang aku. yurp, aku sgt2 sayang dngan
dorang. doranglah kawan hidup mati aku
sampai bila2. tue promise aku kt dorang.
aku xpedulilah apa orang nak cakap.
sebab kawan aku ja tw aku macam mna.
even, truk2 aku ney. dorang boleh jadikan
aku kawan dorang. dan aku sangat bangga
ada kawan macam dorang.

macam biasalah, kalau aku pergi labuan.
aku xpernah nak lekat kt rumah atau dekat
hotel ney. jalan ja kerja aku. hahahaha.
spent time bha tue nama dya. kalau korang
macam aku korang taw la tue. nak jalan ja
kerja. xpndai langsung nak dduk diam2.
ada aku kesah ? hahaha :P

gila aku happy jalan dengan korang ney tw.
macam xpuas jlan dgn korang ney. mcam
aku nak jlan stiap masa dengan korang. lain
kali koranglah plak datang kk ok ? baru
best. kita boleh jlan2 kt sini. boleh tgk
wayang, kbox smpai hilang sora. mcam2
lagilah. yang paling pnting bole memancing
manusia2 yg ada kt sini. hahaha. awesome
kan idea aku ney ?


dorang neylah kawan aku lepak kalau dekat labuan.

my best times have gone, from laughter to memories, my best friends have gone, from friends to FAMILY :)


p/s : IM MADLY IN LOVE WITH YOU GUYS :)

1 comment:

  1. followed your blog..if you dont mind , Follow my Blog too ~ would you?? :D

    ReplyDelete