BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 6, 2011

Biarlah ~

ramai kawan aku yang dah taw aku single kan ?
haha.. aku suka lagi hidup single ney..
baru tenang hidup aku..
xada gangguan syaitan.. nggiiaaahh ~

bukan apa, dulu time aku couple dengan satu mamat ney kn..
semua orang xpernah nak suka..
bukan jax kawan dya o kawan aku..
CIKGU pown xsuka aku couple dengan dya..
apa lagi FAMILY aku..

kalau cerita pasal cikgu, kompom korang xpercaya..
sampai ada cikgu anti aku sebab couple dengan dya..
dorang anggap, aku couple dengan dya..
terus dya lupakan pelajaran dya..

ok2, aku mengaku dya pandai..
tapi, kalu dya malas nak study..
tue bukan salah aku ok..
ada juga aku suruh dya study..
tapi, dya yang xnak..

salah aku ke semua tue ?
ya2, aku mengaku..
aku xpandai nak dibandingkan dengan dya..
tapi, aku xsuruh pown dya jadi macam aku ok..
dya yang nak jadi macam tue..
macam mana juga ?

aku selalu suruh dya study..
kadang2 kami gaduh sebab aku suruh dya study..
tapi, ramai cikgu yang xpercaya..
ok lah, aku mengaku jax la..
yang aku ney musnahkan life dya..
tue kot baru dorang puas hati..

lepas aku clash dengan dya..
banyak yang berpuas hatikan ?
baguslah tue..
aku dah sempurnakan impian korang..
dya dah boleh continue study macam biasakan ?
dah bole berjaya dalam hidup dya..

biarlah orang nak pandang serong kat aku..
yang penting aku ada ramai kawan + family yang sentiasa sokong aku..
dan tahu cerita sebenar.. 
xpayahlah aku nak show off yang aku ney baik..
biar la orang anggap ko baik dan aku jahat..
aku terima seaadanya..

memang tue nasib aku kot..
tapi, yang penting aku bahagia dengan hidup aku skunk..
muahaha :D

PITY FOR YOU !
sebab baru sekarang kau tahu tinggi langit dengan bumi kn ?
baru sekarang kau cakap hidup kau xbahagia..
kau lagi bahagia hidup dengan aku..
you should SHAME on yourself..

ingat aku ney pompuan murahan ke ah ?
tolong la banyak2..
you WRONG boy !

xada masa aku nak dengar rintihan kau tue..
buang masa eden jax.. 
baik aku buat benda lain..

sebab mulut kau ney bukan boleh percaya..
bila aku cakap lain,
kau sampaikan dekat orang benda lain..
xke BODOH tue ?

pastu, ada lagi kau cakap dekat adik aku,
yang kita dah berbaik..
hhaakkktttuuuiiii ~
belum lagi eh..
aku balas mesej kau bukan bermakna aku dah berbaik dengan kau..
tolong BANYAK2 ok !
aku just kesiankan kau sebab ko tue macam pengemis bha..
menagih kesian, pengemis pown xmacam kau bha..
AAK ~

banyak lagi penipu kau buat dekat hidup aku ney..
tapi, aku berdiam sebab..
kalau aku bising + gaduh dengan kau pown..
apa aku dapatkan ?
berdiam xbermakna kalahkan ?
just, malas nak cetuskan pergaduhan..

sekarang ney, hidup aku lagi bermakna tanpa kau..
sebab aku ada kawan, dan family yang amat memahami aku..
biarlah single dari hidup dengan pengacau macam kau ney..


p/s : aku bahagia dengan hidup aku sekarang ney.. menunggu cinta sejati datang.. owh, prince charming, where are you my love  ?



No comments:

Post a Comment