BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 1, 2011

T.I.T.LE

smart xtajuk di atas anak2 ?
haha..
saja wat macam tue sebab xada idea nak tulis tajuk apa..
hehe..


ok2, 1st of all,
saya Nurul Hidayah..
no KP 920323 - 10 - ****
ingin memaklumkan bahawa saya tak jeles ok !
haha..

xjeles apa tue ?
adalah.. haha
ok2, kita nak cerita la ney..
xpandai sabar budak zaman skunk ney..
tua sangat ke aku ney =.=
haha.. whatever ~

ok, tadi diriku ditinggalkan bersama kakak & adik perempuanku..
kau apehal dai ?
ayat berbunga bunga bagai..
haha.. ok2 :)

tadi, my parents my my two lil bro yang xberapa nk lil..
haha.. kidding :)
pergi KINABALU PARK ! haha..
dorang ingat aku jeles la sangat..
sorry sikit..

i xjeles ok.. haha..
sebab, i dah pergi sana sebelum korang ! haha..
i diam jax sebab malas nak bagitaw yang i dah pergi sana.. haha
sebenarnya takut kena marah, sebab pergi dengan kawan tanpa pengetahuan dorang.. 
sorry mama, ayah :( 

aku pergi sana pown, tak dirancang..
suka hati jax mamat senget tue bawa aku pergi sana..
aku ingat dya nak jalan pergi cari makan ke apa..
rupanya nak pergi sana sebab nak bergambar..

sanggup betul mamat senget tue kan ? haha
xapa, yang penting dya bawa aku pergi sana..
i lllooooiiikkkeee ~
makaseh mamat senget :)

dalam perjalanan pergi sana tue kan..
ya Allah, dah la jalan dya macam ular..
dya lagi speeding ( mamat ney memang xsah lau xspeeding) mati cek dalam tue..
kaki aku plak yang jadi brek..
walaupown brek tue xmakan =.=
haha.. gugur jantung i taw.. haha..

pastu, dya lagi kenakan aku sepanjang perjalanan..
gila kau ! mati mak dalam tue ok !
xpuas2 nak kenakan i yang cute ney..
haha.. kegedikshan melanda kat ctue.. muahaha

p/s : c mamat senget tue cakap, if xada kabus, boleh nampak view yang lagi cantik.. tapi sayang, view dya kena block dengan kabus.. xapa, yang penting, aku dapat spent time dengan ko.. happy gilakkkk ! :D


No comments:

Post a Comment