BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 11, 2011

Dutch Lady Commercial


ok2, aku xada niat pown nak promote iklan ney..
cuma nak jadikan contoh yang amat nyata..
nyata sangat ke ?
maybe, adalah sama sikit..
tapi, xlah sampai 100% sama.. haha

my mum selalu kenakan aku dengan iklan.. haha
my mum : tengok iklan tue, macam kau dai..
me : apa plak ? xsama langsung..
my mum : samalah.. kau time kecil xboleh kena tinggalkan dengan orang lain.. kalau xconfirm kau menangis..
me : owh.. ye ke ? (tersipu sipu malu) haha

nah ~ ambil kau ! kena 15 biji..haha
lawak eh.. tapi, memang aku macam tue pown..
walaupown xjumpa parents seminggu..
aku dah rindu..

nanti, bila aku dah kahwin..
ajak husband tinggal dengan my parentslah..
haha.. baru awesome :D

p/s : im missing you so much senget :(

No comments:

Post a Comment