BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 8, 2011

For You, LOSER !

tolonglah LUPAkan aku..
DELETE number aku dari memori kau & phone kau..
tolong DELETE SEGALA GALANYA pasal aku.
TOLONGlah, benda tue xSUSAH pown ok !

aku dah cakap JANGAN KONTEK aku lagi..
macam susah jax benda tue kau nak buatkan ?
TOLONGlah ok !

kenapa ? kau BORING dah dengan girlfriend TERSAYANG kau tue ka ?
tolonglah ok ! 
pergi la cari orang lain untuk lepaskan keboringan kau tue..
sebab aku xakan layan kau lagi !

penat dah aku cakap dengan kau..
jangan kacau aku lagi janganlah bha !
issshhh ~ karang aku maki2..
baru kau tahu !

past is past la bha !
jangan nak di fikir lagi..
aku pown dah lupakn kau..
kau tue boleh lupakan aku juga bha..

tapi, kau saja mahu cari aku lagi..
entah apalah kau mahu sama aku kan ?
aku tahulah aku ex-GIRLFRIEND kau yang paling baik ! muahaha..
baru kau tahukan yang aku ney baik..

nah ~ menyesal sudah kau kasi tinggal aku kan ?
peduli kau sana..
masa aku menangis kena kasi tinggal kau..
ada kau datang hapuskan airmata aku ?
xada kan ?

macam tue la aku..
aku xkan datang lau kau sedih dalam hidup kau..
cari jax GIRLFRIEND kau yang memahami tue..
dya kan jantung hati kau..
xpayah la bha cari aku..

kau datang just memusnahkan hidup aku ok !
mood aku terus teda lau kau datang !
tolonglah GET AWAY FROM MY LIFE !
teda guna juga kau kacau hidup aku lagi..

tedanya aku mahu balik sama kau..
menyesal kapel ma kau adalah.. haha
AAK ~

No comments:

Post a Comment