BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 6, 2011

Friends Are Meant To Be ~

aku miss gila dengan kawan2 kt UA2 tue..
dah dekat 2 minggu kitorang xjumpa..
rindu kegilaan bila bersama..
rindu jalan2 kat 1B sama2 T.T


ney masa kitorang makan dekat kfc..
selalu gila makan dekat sini..
hasilnya korang gambarkanlah sendiri yer..
kegemukans melanda diri kami..
waaaa T.T


tengok ! kitorang kelihatan sedikit gemukss di situ..
sikit ke ? haha
macam banyak jax ney..
espcially aku T.T
nak ramping macam semut balik..
i wish ~



lihatlah dua gambar di atas..
muka xboleh blah langsung..
muka innocent gila..
haha.. muka kanak2 ribena..
semua kiut2 kat sini..

skunk dah gorgeous ok !
haha.. semua dah pandai melaram skunk ney..
tengok2 ney..


semua cantik dah kan ?
jangan hiraukan aku..
aku memang xcantik..
tapi, kiut tue ada..
waaa ~ PERASAN !

p/s : A friend keeps close at your heart, a friend makes a difference in your life, a friend respect you, a friend values you, a friends believes in you, a friend yearns to stay connected, a friends give unconditionally, and friend always be there when you need someone the most.. i love you guys so much.. kesilapan yang lalu janganlah di ungkit untuk mengekalkan persabahatan.. aku personally, care and love you guys so much.. 

Especially for :
Nur Qasyrika
Noorul Dayana
Jalitah Ahkau
Chrislovia Jaimis
Nicole Fabian
Sherinley Bernard

I HEART YOU GUYS <3



No comments:

Post a Comment